-
شنبه 09 مرداد 1400
-
4:34 PM
-
308 بازدید

یکی از خدمات پشتیبانی و پس از فروش بیمه عمر که برعهده نماینده فروش می باشد تمدید و صدور دفترچه اقساط بیمه عمر یا همان تمدید شناسه های قبض و پرداخت برای بیمه گذاران می باشد. در این آموزش می خواهیم نحوه صدور، چاپ برگه و دریافت دفترچه اقساط بیمه عمر پاسارگاد را به شما نماینده گرامی آموزش دهیم.
شناسه قبض و پرداخت بیمه عمر
شناسه های قبض و پرداخت یا برگه واریز اقساط که همراه با اسناد بیمه نامه عمر به بیمه گذار ارائه می شود محدود بوده و نماینده می بایست در هر سال بیمه ای نسبت به تمدید و صدور دفترچه و شناسه های جدید و ارسال آن برای بیمه گذار اقدام نماید.
در نظر داشته باشید که قرارداد بیمه های عمر و تامین آتیه طولانی مدت است. یعنی حداقل قرارداد بیمه عمر 5 سال و حداکثر آن 30 سال است. راز درآمد ثابت و ماندگار در شغل نمایندگی بیمه عمر حفظ و وصول حق بیمه های بیمه گذاران است.
پشتیبانی و نگهداری از بیمه گذاران فرآیندی است که هزینه ای ندارد ولی برای نماینده فروش ایجاد درآمد می کند چرا که هر زمان بیمه گذاران حق بیمه های خود را پرداخت می کنند، نماینده بیمه عمر کارمزد مشخص شده را دریافت می کند.
مهم ترین عامل استمرار بیمه نامه و رضایت مشتری ارائه خدمات بی نقص و سریع می باشد که با این آموزش شما می توانید در هر زمانی خیلی سریع برای بیمه گذاران خود دفترچه و یا شناسه های قبض و پرداخت جدید را صدور و تمدید کنید.
توجه : این آموزش ویژه نمایندگان بیمه عمر پاسارگاد می باشد.